Subiect: Va salut

Buna ziua si va salut !
Ma numesc Ionescu Danut, sunt din Constanta ,am aproape 30 de ani si sunt incepator in acvaristica.
Acum sa va prezint si acvariul pe care il detin:
Acvariu 100x40x40 luat din hornach
Capac din pvc home made cu iluminare 3x30w osram 865
Filtru intern Aqael fan 3 plus 700l/h si filtru extern Hailea H12 1200l/h cu urmatoarele medii de filtrare : bioballs, sera biopur, bureti, vata perlon
Pietris cu granulatie 2-4 in care am pus 7+13 jbl balls si jumatate de cutie de tetra intial sticks
Plante : Bacopa caroliniana, Blyxa japonica, Hydrocotyle leucocephala, 3 feluri de Cryptocoryne, Polisperma rose, Egeria densa, Nucus, Ludwigia repens, SAGITTARIA SUBULATA plus altele pe care nu le stiu dupa nume
Pesti: 3 Scalari pui, 2 hoplo, 1 cory, 2 ancistrusi, 8 neoni, 3-4 gupy, 1 mascul betta
Am si o bomba co2 (reteta cu gelatina), iar ca fertilizare folosesc Micro si Macro de la cineva care vinde pe forum.
Acvariul l-am adus ieri din Bucuresti (am stat o perioada acolo si a trebuit sa vin acasa) si sper sa nu il fii deciclat.A fost o adevarata aventura sa mut acvariu din Bucuresti in Constanta, dar am reusit sa il aduc intreg.
Pun si cateva poze si astept critici si idei ....

Re: Va salut

Bine ai venit printre noi. Vaznd pozele cu acvariul tau nu se vede ca esti un incepator, felicitari.

Lucrul important este acesta: Sa fii capabil in orice moment sa sacrifici tot ce ai pentru ce ai putea sa devii.

3

Re: Va salut

Bun venit!

Re: Va salut

Multumesc si bine v-am gasit.
Chiar sunt incepator, prin decembrie am inceput cu un acvariu Juwell de 54 litrii, pe care l-am tinut cam 2 luni si am constatat ca este mult prea mic. Apoi l-am schimbat cu acesta de 160l, la sfaturile multora (un acvariu mai mare este mai usor de intretinut si mai stabil).Pun si cateva poze sa vedeti de la ce am plecat smile