1 Editat de mirceajifcu (2012-03-05 02:19)

Subiect: Acvariu piranha

Salut! Ma numesc Mircea si sunt incepator in acest domeniu!  Dupa un dezastru ecologic, am hotarat sa refac acvariul si cam asta contine deocamdata: 

-curatenia in acvariu este asigurata de doua filtre JBL E1500, unul plin cu Sera Siporax, unul cu bureti,
-confortul termic este asigurat de un incalzitor facut intr-un atelier din tara cu cea mai mare populatie mancatoare de orez,
-felul principal al plantelor, introdus intr-un pietris obisnuit de rau si acoperit cu un pietris negru de granulatie 2-3mm, este Florapol, iar la desert primesc feropol si feropol 24, condimentat cu CO2 imbuteliat de la Dennerle.
-cum fara lumina, plantele nu pot digera prea bine felurile oferite, am hotarat sa luminez putin situatia cu doua neoane T5 de 54w Glo, si doua de 30w T8 silvania daylight si osram.
-locatarii sunt deocamdata, pe post de cobai, doi beta care se tot inmultesc fara succes si ... doi sanitari hoplo, unul dintre ei fiind victima catelului meu, care a apucat sa il guste putin, dar am reusit sa il readuc pe linia de plutire (si nu ma refer la plutirea cu burta in sus la suprafata apei).
-plantele sunt cumparate de la un coleg acvarist de nationalitate germana, la un pret rezonabil, fara nume si etichete. Ce am reusit sa recunosc, din putinele mele cunostiinte, ar fi cabomba, hygrophila, rotala boschet, valisneria,  echinodorus, din pepiniera proprie ricia moss si java moss.

Re: Acvariu piranha

Aici ar fi ,prezentate in imagini, primele doua zile ale unei viitoare unei minuni acvatice  lol  lol ... Intrebarea mea ar fi, daca are cineva experiente neplacute in acest sens, ce se poate intampla daca ... am taiat cele doua benzi de sticla din partea superioara a acvariului puse pentru a stabiliza sticla!?

Valorile apei ar fi urmatoarele: PH 7 , KH - 3, GH - 2, NO3 - 15mg, NO2 - 0,2, nu ca ar conta deocamdata, acvariul nefiind ciclat.

3 Editat de BUCURESTEAN (2011-07-07 06:02)

Re: Acvariu piranha