1 Editat de fish boy (2011-07-23 01:50)

Subiect: Acvariul meu

Acvariu JUWEL cred ca are 110 l
L80
l30
h45
incalzitor
pompa aer
2 neoane
decor 3D
plantele nu le stiu numel
6 discusi si un pui
substrat nu dau nume si firme ca nuhs
filtru TetraTec Ex40

2

Re: Acvariul meu

vai ce tare m-ai lu-at:)) iama mai usor ca sunt incepator si eu am intrat aici ca sa il vad ca numai am timp de el nu am timp sa stau pe forumuri ...deci sory ca nu am dat mai multe detali , ptr curiozitate am 27 de ani si sunt din constanta

3

Re: Acvariul meu

apropo piatra aia de aer nu e pusa definitiv,era pusa asa provizoriu. Daca vrei sa ma mai intrebi ceva iti raspund cu placere.

4 Editat de Ancistrus (2011-07-23 16:05)

Re: Acvariul meu

fish boy A scris:

vai ce tare m-ai lu-at:)) iama mai usor ca sunt incepator si eu am intrat aici ca sa il vad ca numai am timp de el nu am timp sa stau pe forumuri ...deci sory ca nu am dat mai multe detali , ptr curiozitate am 27 de ani si sunt din constanta

   Salut, esti incepator si ai inceput cu discus? Ma gandesc cam cat timp iti lua sa ajungi la guppy lol.
   Oricum am inteles ca vinzi acvariul (aici ai scris ca il vezi smile), deci poate nimeresc bine discusii aia... cu toate ca ma indoiesc sa-i doreasca cineva asa cum s-au dezvoltat, adica "lunguieti".
   Pentru faptul ca esti incepator si ai "stricat" cativa discus, eu zic ca @bitanu te-a luat cam usor, erau destule specii de pesti cu care sa-ti incepi acest frumos hobby.

5

Re: Acvariul meu

e uite ca eu am inceput cu discusi:)

6

Re: Acvariul meu

auzi cum adica pesti sunt lungueti? ii am de 4 luni asa ce vrei sa zici cu i am stricat?

7 Editat de Ancistrus (2011-07-23 16:58)

Re: Acvariul meu

fish boy A scris:

auzi cum adica pesti sunt lungueti? ii am de 4 luni asa ce vrei sa zici cu i am stricat?

   Inseamna ca pozele sunt de vina wink, dar acum sincer, de cate ori i-ai hranit pe zi, si cu ce?

8

Re: Acvariul meu