1

Subiect: Plantarea acvariului si folosirea Co2-ului!

Salutare!

Am un acvariu Home made L80/l35/i40 = 100L din cate stiu smile, filtru intern Aquael Fan 2, incalizitor 150W, capac cu neon home made(neon Osram T8 840 18W) am facut gresala sa nu il amenajez de la inceput asa cum trebuia..deci acum vreau sa il reamenajez.
Astept acvariu de rezerva ca sa pot tine pesti pana il ciclez din nou dupa reamenajare.
Am nevoie de informatii despre ce ar trebui sa stiu despre mutarea pestilor despre substratul care va fi in acvariu, despre ~bomba pe care o voi folosi(este deja facuta, astept sa fac cormula si sa ii dau drumu) despre lumina necesara plantelor pt acvariul meu si tot ce se poate.. sunt incepator ca am uitat sa spun asta smile

Am luat pietris de rau cu granulatie bob de orez si inca unul mai mare, mai trebuie sa pun altceva in compozitia substratului, merge doar acest pietris?
Lumina imi este de ajuns?

2 Editat de Timi (2009-10-27 22:47)

Re: Plantarea acvariului si folosirea Co2-ului!

tot nu ai spus ce plante doresti smile
Eu recomand osram 965 +osram fluora
Daca nu ai plante pretentioase merge si un 60w

3

Acesta este pietrisul, iar despre plante... probabil ca printre plantele pe care o sa le achizitionez o sa fie si plante pretentioase (Vallisneria spiralis Leopard, riccia,java moss) de fapt nu stiu daca sunt pretentioase acestea pt ca nu ma pricep.

4

Poti sa bagi in substrat la fiecare planta jbl 7 balls  sau 7+13, sunt niste bile de 2cm parca, le poti sparge daca vrei si sa pui la mai multe plante.
mai ai nevoie de JBL ferropol si ceva pt. macronutrienti [vanzari - Vand fertilizant PPS-Pro (aditie de macronutrienti) ] ieftin si bun.
Da acele plante nu sunt pretentioase.

5

Despre turba ce imi poti spune? Am tot citit si multi mi-au recomandat sa o folosesc cu incredere.
Si daca este buna cum procedez, care sunt rapoartele(nici nu stiu cu ce sa incep...ex bob de orez 2cm dupa care turba 1cm si deasupra pietris 3-4mm 1 cm, este bine?

6