1 Editat de Andi66 (2010-04-08 22:33)

Subiect: Sa ma prezint...

Numele meu este Andi, am 44 de ani, locuiesc in Bucuresti si sunt un incepator pot sa spun, pentru ca nu am decat un an si cateva luni de cand am inceput sa ma ocup cu asa ceva mai serios.
Am un acvariu de 60 litri cu capac, plantat.
Acvariul este achizitionat de la HORNBACH impreuna cu o parte din accesorii, mai exact filtru EHAIM, incalzitor Jager cu termostat, pompa de aer de la SERA cu dubla evacuare, furtun de cauciuc pentru perdea de aer, filtru de substrat RESUN si alte cateva accesorii de rezerva.
Substratul este din pietris cu granulatie mica fara fertilizare, roca vulcanica decor (adusa din Tenerife) si ceva pietre mici de la mediterana, bekgroud cu bariera de corali.
Ca si plante am:
plante plutitoare, echinodorus osiris, anubias daca nu ma insel si doi bulgarasi de muschi.
Pesti:
Helostoma temmincki, Colisa fasciata, Gymnocorymbus ternetzi, Hyphesobrycon herbertaxelrodi, Apistograma ramirezi, Poecilia reticulata, Poecilia sphenops, Xiphophorus helleri, Ancistrus cirrhosus, Botia macracantha, Barbus conchonius, Boehlkea fredcochui, Apteronotus albifrons.
S-ar putea ca pestii sa fie cam amestecati, nu ma pricep inca prea bine dar pot sa spun ca se inteleg intre ei.
Ma bucur sa ma aflu printre cunoscatori si impatimiti ai acvaristicii si promit ca voi invata cat pot de repede si cat mai multe de la cei mai experimentati.
Spre rusinea mea (trebuie sa recunosc) nu m-am prins cum pot atasa imagini.

gheorghiu_andi@yahoo.com
+40 0748 776 771

2

Re: Sa ma prezint...

Se pare ca asa...???

gheorghiu_andi@yahoo.com
+40 0748 776 771

Re: Sa ma prezint...

sal incearca acum sa postezi iar si in stanga jos o sa ai un buton ...alege fisierul...si bine ai venit:) nu ai cam multi pesti?

4

Re: Sa ma prezint...