1

Subiect: Salut cu respect toti membrii acestui forum

Ma numesc cristi,sunt din Bucuresti si sunt un incepator in legatura cu acvarii,pesti,amenajari.
Am un acvariu eheim de 126 l,o sa adaug zilele acestea niste poze.Acvariul este plin de plante si are un singur locatar un scalar smile),zilele acestea o sa incerc sa-l dau peste cap vreau sa-l amenajez special pentru ciclide.Am pietre de la mare,nisip granulatie 3-4-5 mm.
Acvariul este dotat cu :filtru intern eheim ball,filtru extern eheim 2213,incalzitor,neoane aqua glo.Sper sa ma primiti pe  acest forum cu drag si sa ma ajutati la nevoie.Multumesc

Re: Salut cu respect toti membrii acestui forum

Salut Cristi si bun venit. Aici vei gasi tot ce vrei despre acvarile cu ciclide, trebuie doar sa citesti, cat despre ajutor, sa sti ca sunt pe forum multi crescatori ai acestor specii, cu experienta, care sunt sigur ca te vor indruma pas cu pas ca sa creezi un acvariu de vis... :acv
Iti urez numai bine si astept poze cu evolutia viitorului acvariu

Oricine ai fi, intotdeauna cineva stie mai multe decat tine. Dar intotdeauna acel cineva
nu stie chiar tot ce sti tu

3

Re: Salut cu respect toti membrii acestui forum

jadmo A scris:

Ma numesc cristi,sunt din Bucuresti si sunt un incepator in legatura cu acvarii,pesti,amenajari.
Am un acvariu eheim de 126 l,o sa adaug zilele acestea niste poze.Acvariul este plin de plante si are un singur locatar un scalar smile),zilele acestea o sa incerc sa-l dau peste cap vreau sa-l amenajez special pentru ciclide.Am pietre de la mare,nisip granulatie 3-4-5 mm.
Acvariul este dotat cu :filtru intern eheim ball,filtru extern eheim 2213,incalzitor,neoane aqua glo.Sper sa ma primiti pe  acest forum cu drag si sa ma ajutati la nevoie.Multumesc

Locatia la profil, te rog!

Cine nu are o pasiune, nu este cu adevarat om!

Re: Salut cu respect toti membrii acestui forum

jadmo A scris: