1 Editat de renegade1dani (2011-04-18 00:46)

Subiect: Buna la toata lumea

Buna la toata lumea, ma numesc Walter , sunt din Sfantu Gheorghe, am 35 de ani, si sunt un incepator acvaristica. Am un acvariu de cca 70 l, filtru extern “homemade”, cu mai multe medii de filtrare, cateva plante naturale si cateva artificiale, incalzitor 75W, iluminat neon 2*18w, substrat granit, si multi pesti: 2 corydoras paleatus, 5 neon, 2 scalari, 3 guppy, 3 black molly, 2 ancistrus, 1 ramirez, 3 zebra, 2 platy.Temperatura in acvariu 26 grade C.

Nimic nu este atat de greu, incat sa nu poata fi clarificat prin cercetare.

Re: Buna la toata lumea

bine ai venit.
o parere personala, scoate ce e din plastic in acvariu, ornamentele.

3

Re: Buna la toata lumea

Bine ai venit!
Pentru a creea un colt de natura in casa ta,ar trebuii sa renuntii la ornamentele artificiale  neutral

Grabeste-te incet.

4

Re: Buna la toata lumea

renegade1dani A scris:

  substrat granit, si multi pesti: 2 corydoras paleatus, 5 neon, 2 scalari, 3 guppy, 3 black molly, 2 ancistrus, 1 ramirez, 3 zebra, 2 platy.Temperatura in acvariu 26 grade C.

Salut si bine ai venit. De plastic nu zic ca s-a amintit.
1. Granitul stiu ca e negru. La tine e un pic albastru. Probabil de la lumina. Trebuie sa ai un strat de cateva degete ca plantele tale sa se ancoreze cum trebuie. Inaltimea variaza. Dupa cum ai vazut sunt colegi care au dealuri de 10-15 cm tine de fiecare.