1 Editat de vexx (2016-09-14 23:18)

Subiect: Albastru de metil + sare, o parere va rog

De curand m-am hotarat sa-mi aduc la munca unul din prietenii mei acvatici, un Betta turcoaz pe care il am de cand avea 1 cm.

Pe scurt : Am diagnosticat boala este o ciuperca si am ajuns la concluzia ca sarea neoidata si albastrul de metil sunt o solutie insa nu stiu cum sa-i administrez tratamentul.

Pot sa-i pun atat sare (1 si 1/2 lingurte la 2 l apa) si albastru de metil in acelasi timp ?

va rog ajutati-ma , tin mult la el si as vrea sa-l salvez

Everyone sees what you appear to be ,only few experience who you really are

2

Re: Albastru de metil + sare, o parere va rog

daca te uiti pe forum.. gasesti cum se fac tratamentele cu sare neiodata...eu sunt incepator nu pot sa iti dau sfaturi cum sa faci dar ... o lingurita si jumatate la 2 l de apa... mi se pare mult...ca sa il ti in bol cu atita sare...poate .. nu stiu.. poate .... poti utiliza aceasta cantitate daca ai faci bai cu sare...dar .. eu zic sa cauti pe forum... aici la boli si tratamente sigur ai sa gasesti informatiile de care ai nevoie si asteapta sa vezi si raspunsul colegilor
  d-ar ar trebui sa dai niste date despre acvariul in care l-ai tinut... citi litrii are acvariul.,plante.ce pesti mai ai in el,mediu de filtrare , tipul de filtru... si o poza nu ar strica... asta ai ajuta sa fie cit mai aproape de diagnostic si sa iti spuna ce tip de tratament sa urmezi

3

Re: Albastru de metil + sare, o parere va rog

multumesc de raspuns omule !

Pana acum 3 saptamani a stat in acvariul comunitar de 180 l insa a inceput sa-mi atace ceilalti asa ca am fost nevoit sa-l aduc la birou unde e si acum intr-un acv de 2 l.

Pe viitor, dupa ce il salvez ii voi lua ceva mai mare .

Everyone sees what you appear to be ,only few experience who you really are

4 Editat de xgrec (2016-09-15 23:07)

Re: Albastru de metil + sare, o parere va rog

vexx A scris:

multumesc de raspuns omule !