1

Subiect: Buna seara,

Buna, salut,
Sunt Marius din Bucuresti si sunt incepator in acvaristica.Am achizitionat un acvariu mic din lipsa de spatiu, si dupa ce am dat gres prima oara cu el prin Noiembrie anul trecut cand l-am achizitionat, m-am documentat si acum sunt multumit de el.
Prezentare : acvariu 20l cu filtru( modificat de mine si acum apa este cristal
), termometru si bec de 9W, asa a fost echipat acvariu. Am pus substrat JBL Aqua Basis Plus, si apoi pietris 2-3mm si mai folosesc JBL ferropol ( m-am chinuit sa urmaresc indicatiile producatorului dar nu reusec si mai adaug atunci cand schimb apa ).
Ma bucur ca m-am alaturat voua si vad ca am multe de invatat de aici.

Inteligenta ma urmareste……dar eu sunt mai rapid.

Re: Buna seara,

frumos acvariul dar caracatita aia  este  atat de articiala ,parerea mea  :- (daca conteaza) big_smile

Re: Buna seara,

http://www.youtube.com/watch?v=cgPqmRNjoTE

Cu exceptia caracatitei, arata bine, arata interesant, oricum, nu o scoate, are sharmul ei. Personal caut una roz pentru ceva relativ asemanator  wink  :apl

In tara orbilor, chiorul este imparat - Tara orbilor / H.G.Wells

Re: Buna seara,

bine ai venit.
sincer sunt de aceiasi parere cu gaby34. nu cred ca se potriveste, parerea mea ar fi sa o scoti. incearca sa mergi pe natural si nu artificial.
bafta si ape limpezi.

5

Re: Buna seara,

Pacat de acvariu, altfel dragut, atit caracatita cit si corabia sunt oribile!
Ce substrat este cel foarte alb, din partea stinga, delimitat de (alta oribilitate) bilele acelea negre si lucioase?

Cine nu are o pasiune, nu este cu adevarat om!

Re: Buna seara,

un sfat, scapa de tot ce e artificial in acvariu.
va fi mai frumos. cred ca e parerea multor persoane de aici.
bafta.

7

Re: Buna seara,

salut!  bine ai venit cred ca ar trebui sa iei in considerare sfaturile colegilor si sa renunti la lucrurile artificiale din acvariu si poate ne spui si ce pesti ai  :noroc

Re: Buna seara,