1 Editat de respect0820 (2015-03-31 18:58)

Subiect: Incepator

Salut,

Sunt incepator in acest domeniu  si as vrea ca in scurt timp sa-mi fac un acvariu mai frumos.
Ca si un incepator in orice domeniu astept pareri,sugestii,critici etc.
Am cumparat un acvariu second hand impreuna cu accesoriile.
Momentan detin:

Acvariu - Tetra 54 L
Pompa de aer - Resun Air Zone AC-9600 (nu o mai folosesc )
Filtru - Aquael Filtru Intern Fan 1
Încălzitor - Resun RH-9000 150W
              -Kangde 75W 19000 ( pe acesta il folosesc )
Neonul : Total Green T8 G13 1x15W IP20

Pesti:5 Molly- 3 negri,1 alb,1galben.
3 Xipho-2 rosii,1 rosu cu aripioarele negre
1 Cory
1 Rechinul Bala

Plante:Sagittaria subulata

Nisipul este de granulatie mare dar asa mi-a placut.
Nu va luati de castel si celalalt decor ca deocamdata  pestilor le face placere sa se ascunda prin ele si sa le ciuguleasca,dar o sa le scot in curand.

Ce intentionez in viitorul apropiat ?

Sa schimb substratul cu JBL Manado  pentru  putea planta in el. Iar intrebarea mea ii daca sa mai pun ceva peste el ( nisip sau altceva ) sau sa il las asa  ?
Sa plantez inca cateva plante dar totusi sa las loc destul pt inot.

Probabil o sa-mi spuneti ca nu se potriveste rechinul cu ceilalti dar eu sper sa se obisnuiasca si sa reziste ca momentan ii un pic cam speriecios si nu mananca asa mult dar totusi in acelas timp sprinten,jucaus,inoata rapid,  iar in viitorul apropiat ma gandeam sa-i mai aduc inca doi frati sa nu se simta singur.

Re: Incepator

Acvariul meu.

Re: Incepator

Poze.

Re: Incepator

Salut ,
peste Manado nu se pune nimic , nu este un substrat fertil! , eu ti-as recomanda sa mergi pe varianta Aquabasis peste care sa pui Manado.
Rechinul tau cu siguranta este o specie ce creste mult prea mare pentru acvariul tau , asa ca mai degraba iti sugerez sa-l donezi nu sa mai cumperi inca doi.